یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

چرا؟؟؟؟

سلام...خوبین؟چه خبر؟

برای من که اتفاق خاصی نیوفتاده...نمی دونم شایدم افتاده من نمی دونم...آره...حتما افتاده..چون لحظه لحظه ی زندگی ما یه معجزه است...نه؟

پس چرا از این معجزه نهایت استفاده رو نکنیم...خیلی ها به من می گن چی شده که احساس می کنی خوشبختی...

می گم....

چون معنیه خوشبختی رو می دونم....خوشبختی یعنی زندی یعنی زندی واقعی..نه فقط انجام کارهای روزمره...من آدم خوشبختی هم چون مطمئنم خوشبختم...چون فکر می کنم خدا این قدر خوبه که به من فرصت زندگی داده...

یه چیزی بگم ؟من فکر می کنم تک تک آدم های روی این کره خوشبختن...چون دارن زندگی میکنن و خدا  رو دارن...امیدوارم همه قدر این خوشبختی رو بدونن چون زنگی خیلی کوتاه....و از اون نهایت استفاده رو بکنن..نمی دونم الان یه شعر از سهراب سپهری اومد تو ذهنم...شاید بی ربط باشه ولی راجع به زندگیه(زندگی چیزی نیست که لب تاقچه ی عادت از یاد من و تو برود....)

راستی یه سئوال داشتم که خیلی وقته دنبال جوابشم....

همه ی آدم ها می دونن چه کاری بد و چه کاری  خوب هستش ...حتی خود من ...

مثلا همه می دوننیم که آدم کشتن  کار غلطیه ولی انجامش میدیم....همه می دونیم که نباید دروغ بگیم ولی میگیم...

چرا؟چرا وقتی می دونیم کاری اشتباه انجمش میدیم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما حتما جواب بدیدا....!!!

پی نوشت 1:فکر کنم این دفعه یه ذره دیر آپ کردم علتش اینه که این ترم درسا خیلی سنگین تره!!!!

پی نوشت 2:یه جمله ی قشنگ(خدایا من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری.......من همچون تویی دارم وتو همچون خود نداری)

پس نوشت3:خب همین دیگه....

مهربونی!!!!!!

سلام...خوبین چه خبر...؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

 سلامتی...خبرای خووووووووووب...کارنامه رو هم دادن...!!!!!!!!!!!!!خوب بود راضی بودم...تو کلاس 

 

 دوم شدممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

یه خبر دیگه فردا تولد داداشمه...نمی دونم براش چی بخرم...چقدر کادو خریدن برای 

 

 مردا سخته!!  

 

خوب داشتم فکر می کردم این دفعه راجع به چی آپ کنم....فکر کردم مهربانی موضوعه خوبی  

 

باشه...نه؟ 

 

میشه بهم بگید که مهربون بودن سخته؟راحته؟چجوری میشه آدم بشه یک انسان مهربون..؟  

نمی دونم فکر نکنم کار سختی باشه فقط یه ذره گذشت و بزرگواری می خواد....یه ذره  

 

مهربونی..  

مهربونی رو باید یاد گرفت یا ی یه چیز ذاتیه؟من فکر می کنم مهربونی رو کسی به آدم یاد نمی ده 

 بلکه هرکسی که بخواد خودش یاد میگیره..... 

 

پی نوشت۱:خوشبختی فاصله ی یک مشکل تا مشکل دیگر است 

 

پی نوشت۲:ممنون از نظرای قشنگتون راجع به این مطلب حتما حتما به سوالام از دید خودتون جواب بدید...البته اگه خواستید جواب بدید.. 

پی نوشت ۳:*********از همتون خواهش می کنم برید به پست پایین و حمایت خودتون رو از مردم فلسطین اعلام کنید ازتون خواهش می کنم چون به هر حال حال اینم یه نوع دفاع از اون هاست************* 

پی نوشت۴:لطفا هر کسیپست زیر و می خونی از دیگران هم بخواد که این مطلب رو تو وبلاگشون بزارن**** 

پی نوشت ۵:دیگه حرفی ندارم!!!!!!!!!!! 

بعدا نوشت:این جمله ی بالا واسه چارلی چاپلین بود.!!!!!

حمایت از فلسطین...

سلام دوستای عزیز
شبکه سی ان ان طی یک نظر سنجی قصد مشروعیت بخشیدن به جنایات اسرائیل غاصب را دارد .
و حالا نوبت ماست که با رای خودمان در این نظرسنجی جنایات این رژیم شیطانی را محکوم کنیم و از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنیم .
برای شرکت در این نظرسنجی به آدرس زیر بروید و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین روی پرچم این کشور کلیک کنین

از دوستانی که وبلاگ دارن خواهش میکنم این مطلب رو تووبلاگشون بذارن تا اندکی به مردم غزه کمک کرده باشیم
http://www.israel-vs-palestine.com/gz

 
این رو از یه سایتی کپی کردم پیشاپیش ازشون معذرت می خوام!!!!!!