یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

مبااااااااااااااارک!!!

           

 

         عید همتون مبارک!!!!

دلم گرفتههههههههههههههه!!!!!!!!

سلام... خیلی وقت بود آپ نکرده بودم نه؟؟ 

 

نشد دیگه... 

 

رفته بودم نمک آب رود یه سورتمه گذاشته خیلی جالب.....اگه رفتیین حتما یه سر بزنید 

 

تو این مدت شاید یه اتفاق هایی تو زندگیم باعث شد به حوشبختیم شک کنم ...شک کنم که خدا دوسم داره ..شک کنم به این که میتونم از زندگیم لذت ببرم... 

 

واقعا کار سختی...ولی بعدش همه چی به حالت اولش برمی گشت... من مطمئنم...

 

نمی دونم چرا این فدر دلم گرفته ...تازگی ها این طوری شدم....دلم شکسته...از دست کسی که هیچ وقت فکرش رو نمی کردم....کسی که همیشه تو زندگیم دوسش داشتم.... 

 

فکر کنم همش یه سوء تفاهم بوده ......چون هم من اونو دوست داشتم و دارم هم اون من دوست داشت..ولی الان رو نمی دونم.......... 

 

همیشه فکر کردم میشه همه ی مشکلات رو حل کرد ...اما این دفعه نمی تونم...آخه چرا؟؟؟ 

 

چرا نمی تونم کاریش کنم؟؟؟نمی تونم همه چی رو درست کنم... 

 

ولی هنوزم امیدوارم...باورم نمی شه که اینقدر زود جا زدم.....از همه چی .....من احساس می کردم خوشبختی یعنی یه فرصت  برای زندگی ...و لذت بردن از اون...من لذت می بردم زندگی رو دوست داشتم و دارم...ولی کمتر.. 

 

وقتی نا امید میشی چی کار میکنی؟چه جوری می شه همه چیز رو درست کرد؟چی کار کنم همه چیز خوب بشه؟؟درست مثل اولش... 

 

پی نوشت۱:.......... 

 

پی نوشت۲:.......... 

 

پی نوشت۳:.......... 

 

پی نوشت۴:خداحافظ.....