یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

سلامی 2باره!

سلام!!  

 

بعد از یه مدت کوتاه(طولانی!) 

 

به یه دلیل کوچیک(نسبتا کوچیک، رو به بزرگ) 

 

غیبت داشتم!!مرسی از خیلی از دوستان که هی میومدن می گفتن زنده ای؟؟؟؟مرده ای؟؟چه میکنی؟؟؟ 

اینجانب اعلام میدارم فعلا به زندگی زیبا(خسته کننده ی)خود ادامه میدهم و تصمیم گرفتم دوباره آپ کنم.  

و طی یک عمل جالب تمام نظرات این مدت را پاک کردم!!!!!!!(ببخشید!)

حال فکر کنم باز هم مجبور به خواندن مطالب من باشید...البته تصمیم گرفتم یه ذره سبک نوشتم رو عوض کنم ....به هر حال دوباره آمدم و  چه خوش آمدم! 

 

میگید از چی بگم ؟؟؟؟از این مدتی که نبودم؟؟خیلی گفتن نداره یه مدتش اصلا دپ بودم بعدشم که به دنبال همون دپی تا مدتی خود را از اینترنت {...}محروم کردم!ولی باز پا به دنیای مجازی گذاشتم .. 

بچه ها تازگی ها یه کتابی به دستم رسیده به نام (راز) فکر کنم بیشترتون اسم این کتاب رو شنیده باشید یا اسم فیلمی به همین نام رو ...آخه یه فیلم هم با همین موضوع ساخته شده.. 

موضوعشم راجع به اینه که هر چی بخواین می تونید به دست بیارید و از این جور چیزا ... 

خیلی خوب می شد اگه شما هم نظرتون رو راجع به این نظر ها بگید ..یعنی من هنوز نمی تونم با این قانون کنار بیام ولی خیلی خوب میشه نظرتون رو بگید... 

 


 

پی نوشت 1:سخنان در پرانتز درست تر هستند!!به آن ها اطمینان کنید! 

 

پی نوشت 2: هرگز چیزی را که به آن علم نداری پیروی مکن!(این جمله ی صفحه ی اول همشهری جوان بود)

  

پی نوشت 3:تازگی ها کتاب و فیلم زیاد خوندم خیلی دوست دارم بعدا راجع به شون حرف بزنم 

 

انشا ا.. به زودی 

پی نوشت 3:چرا این قدر پی نوشتام کم شد؟؟!!!!! 

 

فعلا!