یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

یکسری حرف های نگفته

حرف های کسی که فکر می کنه خیلی خوشبخته

چرا؟؟؟؟

سلام...خوبین؟چه خبر؟

برای من که اتفاق خاصی نیوفتاده...نمی دونم شایدم افتاده من نمی دونم...آره...حتما افتاده..چون لحظه لحظه ی زندگی ما یه معجزه است...نه؟

پس چرا از این معجزه نهایت استفاده رو نکنیم...خیلی ها به من می گن چی شده که احساس می کنی خوشبختی...

می گم....

چون معنیه خوشبختی رو می دونم....خوشبختی یعنی زندی یعنی زندی واقعی..نه فقط انجام کارهای روزمره...من آدم خوشبختی هم چون مطمئنم خوشبختم...چون فکر می کنم خدا این قدر خوبه که به من فرصت زندگی داده...

یه چیزی بگم ؟من فکر می کنم تک تک آدم های روی این کره خوشبختن...چون دارن زندگی میکنن و خدا  رو دارن...امیدوارم همه قدر این خوشبختی رو بدونن چون زنگی خیلی کوتاه....و از اون نهایت استفاده رو بکنن..نمی دونم الان یه شعر از سهراب سپهری اومد تو ذهنم...شاید بی ربط باشه ولی راجع به زندگیه(زندگی چیزی نیست که لب تاقچه ی عادت از یاد من و تو برود....)

راستی یه سئوال داشتم که خیلی وقته دنبال جوابشم....

همه ی آدم ها می دونن چه کاری بد و چه کاری  خوب هستش ...حتی خود من ...

مثلا همه می دوننیم که آدم کشتن  کار غلطیه ولی انجامش میدیم....همه می دونیم که نباید دروغ بگیم ولی میگیم...

چرا؟چرا وقتی می دونیم کاری اشتباه انجمش میدیم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما حتما جواب بدیدا....!!!

پی نوشت 1:فکر کنم این دفعه یه ذره دیر آپ کردم علتش اینه که این ترم درسا خیلی سنگین تره!!!!

پی نوشت 2:یه جمله ی قشنگ(خدایا من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری.......من همچون تویی دارم وتو همچون خود نداری)

پس نوشت3:خب همین دیگه....

نظرات 15 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://jadekhali.parsiblog.com/

سلا م
بد نبود به ما هم سر بزن

سلام...
بد نبود یعنی خوب نبود ؟یا عالی نبود ؟یا کلا خوب بود؟شایدم بد بود!!!

شادی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://sports.parsiblog.com

سلامی خانمی
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ نه دیگه سوالی ندارم...
در جواب سوالت هم باید بگم که :
گاهی اوقات لذت انجام کارهایی که می دونیم غلط هستن خیلی بیشتر از انجام ندادنشون هست ...
گاهی هم آدم مجبور میشه ...
ولی کافیه یکم اراده داشته باشیم تا هم بتونیم از اون لذت بگذریم و هم جلوی خودمون و بگیری...
امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشی

سلام

مرسی ممنون..خوب خدا رو شکر دیگه ابهامی نیست!!

ممنونم از جوابت..خوب و کامل هستشا ولی جواب قانع کننده ای برای

انجام کارهای اشتباه نیست!!نه؟؟؟؟

ممنونم..

یک عدد محسن دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://blog.karenjak.com

سلام
خیلی زیبا مینویسی!
حقیقت وجودی انسان همینه .شناخت هدا و رسیدن به کمال
موفق و سربلند باشی

سلام...
ممننون...شما زیبا میبینید:)
چه جالب بود این خمله ولی یکم تامل می خواد!!!!
شما هم همین طور...

کودک دو ساله سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

میدونی...آسون ترین کاری که انسان میتونه بکنه گناهه...نیاز به هیچ چیزه خاصی نداره...فقط باس بخواد...متقابلا وقتی تو دردسر میوفتیم دنباله راه فراریم...میخایم که در ریم...اونایی که سست عنصرن مثه من اولین کاری که میکنن میان با انجامه گناه خودشونو به هدفشون نزدیک میکنن...اونایی هم که بلدن چیکار کنن فباها...
تو موقعیته انجامه گناه فقط یه ثانیه فکره به خدا مهمه...
هام هام!

چی رو؟
چرا آسون ترین کار گناهه؟
مگه چه اشکالی داره ..همه ی آدم هات تو دردسر می افتن...ولی راهش که گناه نیست...
مسئله این جاست که افراد خیلی کمی می دونن چی کار کنن...

آنیتیا سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.setareye-abii.blogsky.com

دوست عزیز
ممنون که سر زدی
در مورد خوشبختی نوشتی. یوستین گوردر در راز فال ورق این خوشبختی ناشی از زنده بودن رو خیلی قشنگ توصیف میکنه. اگه نخوندیش حتما بخونش!

در مورد غلط و درست بودن به نظر من نمیشه حکم کلی صادر کرد. بعضی چیزها نسبی هستند مثلا همین آدم کشتنو اگه کسی عزیزترینت رو بکشه کشته شدن اون فرد زیاد هم ناعادلانه نیست! نه؟!
خوب و بد هم نسبی هستند به نظر من. اما اگر بخواهیم ای فرض رو کنار بگذاریم میتونم بگم علتش اینه که نفسانیات ما کنترل کننده ما در جهان مادی هستند. نمیدونم در مورد 5 نفسانیات چیزی شنیدی یا نه : خشم، شهوت، طمع، وابستگی، خودخواهی!!
فکر میکنم دلیل کارهای بد ما چیزی خارج از این 5 حالت نباشه!!
واییی چقدر نوشتم!!
بازم به ما سر بزن

خواهش می کنم..

آره اسمش رو شنیدم...اسم کتابرم شنیدم...

فکر کننم یه کتاب فلسفی.. نه؟منم عاشق فلسفه ام...در اولین فرصت می خونمش...اگرم فلسفی نیست بازم می خونم..

ممنون از نظر قشنگت خیلی خوب کلی توضیح دادی..خوب احساس می کنم حالا که این ها رو می دونم باید جلوی خودم رو بگیرم و اری که فکر می کنم غلط رو انجام ندم درسته؟

منم موافقم ..این پنج تا شاخه ای که گفتی اصلی هستن ...یعنی هر علتی هم بر می گرده به این پنج تا علت..

نه بابا چیزی نیست که ..خیلییییییی هم ننوشتی...

چشم..حتما حتما...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام...من خوبم شما چطورید؟چه خبر..به به چه نظر قشنگی...

ممنون که سر زدید بازم بیاین...!!!

کودک دو ساله چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

حرفه منم همینه...تو به راحتی میتونی دروغ بگی...وهمه چی حل شه...ولی این همون نتیجه ایی رو نمیده که حرف صادقانه میده...گناه بدلیله خیلی آسون تر بودنشه که زیاد تر انجام میشه...
هام هام!

بله...نه ..شاید حرف صادقانه نتیجش برعکس باشه!!!
ولی گاهی دردسر های بزرگی رو درست می کنه....
شاید..حرفت رو قبول دارم...ولی کامل نیست...نه؟

نوید چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

خوشبختی یعنی دقیقا اینکه من ، اینکه تو ، خدا رو داریم و اونو توی زندگی حس میکنیم .
فکر نکنم رقیق زندگی رو بشه خوشبختی حساب کرد .
به هر حال نظر شخصیمه . موفق و عاشق باشی همیشه

اگر حسش کنیم...!!!!
شایدم بشه...
نظر قشنگی بود...ممنون

رهگذر پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خیلی قشنگ می نویسی،برات آرزوی موفقیت دارم.
به ما هم سر بزن

علیک سلام...

ممنونم..

چشم..مثل همیشه در اولین فرصت...

مرگبار جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://margbar.blogsky.com/

سلام دوست من
خوشحالم که بهم سر زدی
خیلی سوال جالبی بود راست میگیااا
من فکر میکنم شاید چون تو اون لحظه به هیچ چیز جز موقعیتی که تو اون لحظه داخلش قرار داریم فکر نمیکنیم فقط میخوایم خودمونو خلاص کنیم میگیم حالا یه بار که صد بار نمیشه حتی فکر نمیکنیم شاید کاری که داریم انجام میدیم ممکنه بعد برامون مشکل ساز بشه و پشیمونی بیاره

بازم بیا پیشم خوشحالم میکنی
موفق باشی

سلام...

خواهش می کنم...منم خوشحالم که شما اومدید..

آره شاید..ولی حالا که می دونیم این چیز ها رو باید سعی کنیم کنترلش کنیم...

چشم به روی چشم...شما هم تشریف بیارید...

م ی ن ا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://blackjoker.blogsky.com

سلام خانوم خوبی؟
دلم برات تنگ شده دختر معلومه کجایی؟

سلام...

منم همین طور ولی حیف که نتونستم بیام...حالا الان میام...چرا این قدر عصبانی؟

کودک دو ساله یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://kudake2sale.blogsky.com

سلام...من همونم...هه...کودکه دوساله!
بی زحمت وبمه درست کنین...مجبور شدم حذفش کنم!
ممنونم...kudake2sale.blogsky.com
هام هام!

سلامم..ا..خوبس چطوری؟
چرا حذفش کردی؟

میام الان ببینم چی شده؟

بای بای...

کودک دو ساله شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ http://kudake2sale.blogsky.com

نیستی؟؟؟؟درس دیه؟؟؟؟همه خر خوناااااااااااااا...:دی
هام هام!

چرا بابا هستم...

آره خب زیاده درس چه کار کنم!!(دروغ در حد....)

خر خون!!این جا!!

آهان فهمیدم الان میام..

بهنام(بیکار بودم اومدم وبلاگ زدم) پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام....
میدونی خیلی وقته آپ نکردی !!
کجای تو دختر...؟؟

سلام..


آره می دونم...

مسافرت بودم تازه اومدم آپ می کنم..

علامت سوال جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

هدفت از نوشتن چیه؟ البته من چیزی نخوندم ممنون اگه جواب بدی

هدف؟؟
خوب دوست عزیز من الان باید کلی بحرفم و توضیح بدم بعد الان چون شما هیچ نشانی از خودت نذاشتی خیلی سخت شد!!
ولی حالا در کل ....
ببین نوشتن من چند تا دلیل بیشتر نداره بعضی پستام رو مینویسم که اصلا یه سئوالی دارم می خوام برطرف شه یه حالتی مثل بحث!بعد می خوام از دوستان هر چی فکر میکنن جواب بدن این یه جور هایی خیلی کمک میکنه چون باعث میشه یکم ذهن آدم باز شه وقتی نظر های مختلف رو می خونی بعد هم تصمیم راحت میشه هم نتیجه گیری
گاهی هم نه یه سری تجربه ها و اتفاق های خوب و بد و کلا یه سری اتفاق میفته که من دوست دارم همیشه به یادشون بیفتم پس می نویسمشون شاید توی ذهنم بمونه اما از خوندنشون لذت می برم
یه دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه که همین جوری الکی مینویسم خوشم میاد دیگه....دوست دارم اصلا این دکمه های کیبورد رو فشار بدم یا یه کاغذ رو پر از کلمه کنم
و حالا شاید دلایل زیاد دیگری هم داشته باشه و چون الان ۶ ساعت توی راه بودم این ذهنم یاری نمیده:)
در آخر هم باید بگم من اصلا نویسنده نیستم برای همین شما بهتر بود این سئوال رو از یه نویسنده می پرسیدید اما من تا اون جایی که به خودم مربوط میشه توضیح دادم:)
اگه بازم سئوال بود در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد